Wednesday, October 13, 2010

macam-macam...

Hari ni cik pipi nak merungut lagi....
biasa la..dah lama tinggal blog 
mcm2 nk cerita kn?
humm...mcm2 jadi mggu ni...


last 2 nytes, aku almost ditinggalkan oleh yang tersayang (err...except ma, abah, family n kwn2) kerana salah aku sendiri......aku dah janji dgn diri aku sendiri, walau mcm mane pun, aku akan pertahankan hubungan ni...tapi aku yang wat silap...i'm sorry dear...jnji xnk buat dah....


aku sayang kan dia..bukan syg mmbabi buta.aku sayang dia dlm byk hal.dalam byk2 llaki yang aku prnah kenal, hy dia sorang yg mmpu lead aku ke arah yang betul. nasihat2 dy, pesanan2 dy...
dia selalu cakap, dia x sebaik tu...tapi awak sgt baik dmata saya=)...
sape yang knal aku akan tahu perangai aku.aku xkn bias dalam mnilai seseorang. aku bkn cakap dia baik sbb dia someone-special-for-me...if he's nobody for me pun, mmg dy seorang llaki yg baik  .aku xcakap dia perfect.nobody is perfect.....kn?


smpai la ni, aku rasa bersalah sgt kat dia.
bak kata lynn.."Pikah, B_q_ tu dah baik dah, ensem pun ensem (ececeh...hihi)....jaga dy leklok..."
....sory dear........
dalam syp awak, saya tahu...hati awak sakit kan?
dalam senyum awak, ada sebak di dada...........
walau mcm mn pun awak ketawa, heppy2...
sy tetap dapat bc isi hati awak
dah 4 thun sy knl awak
gembira awak, sedih awak..sy dapat tahu
walaupun dgn hy mbaca secebis sms di hp
suma sbb saya............
mintak maaf........=(
saya bukan pompuan yang baik untuk awak......
suka marh2, mrajuk.....
but i'm trying to gve my best.....untuk kkal kan hubungn ni...
saya xkn lupa untuk ltak nama awak dalam titip2 doa saya
moga2 jodoh kita ada...n kalo ada, mohon di kekalkan dan dmudahkan segala urusan....








~CIK PIPI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...