Tuesday, October 19, 2010

LegA+BimBang = LemBANg!

akakakaka...
mengrut btul tajuk entry ni..
saje ngarut2.....hihi..
kepada yang berkenan ngn word baru tu, blh la digunakan dalam proses percakapan seharian.sekian..=p


Hari ni settle satu tugas yang agak mmbebankan n mnyesakkan minda n hati aku.
kepala risau hati berdebar...
Alhamdulillah...semua dah selesai.
Esaimen Research Method yang dianggap KILLER oleh almost suma kwn2 skelas aku, dah settle hari ni. Soalan mimi tadi mmbuatkan aku berfikir
"dr. Jalal xtanya banyak soalan pun kat group kita kn?"
btul jugak mi.....tu dia nak bagi markah banyak k, sbb boring ngn apa yang kita present??
~sigh**~
Btw, thnx kepada suma n diri aku jugak sbb sm2 susah payah nk siapkan bnda ni walaupun pada awalnya banyak jugak la krisis. Apa2 pun jadi, kita terima je la.We hve done our best=)


Carry mark Medical Biotech worried me so much........
tersangat sikit!baru terasa betapa malas dan main2 nya aku sem ni...........
hummm......xdan dah nak btulkan ni...
propotion mark for final mcm xcukup j nk cover suma.
Hidup relax, xjoin apa2 program sem ni, xbyk kuar....pun main2
ishhh!( dah start worried bout GPA for this sem n of course CGPA too!).....
incik yang tersayang pernah pesan...
" ada kalanya, kita akan berada kat bawah bila dah lama sgt kita kat atas...."
------>betul=(
learning something from it....


Pintu bilik aku dah blh tutup.yessss!
malam ni saya akan tidur dgn aman damai n selesa tanpa perlu bmbang apa2.
Da 2 malam aku n rumates2 ku tido ngn pintu xtertutup.
Bukan xberkunci tapi x tertututp....huhu....
kalo tutup, kami akan terkunci dari dalam .
orang yang mnyebabkan pintu rosak tdo awal 2,3 hari ni.hahahah...tau pon ko  takut
len kali hempas la kuat lagi...bio smpai terbaling kt luar pintu tu.baru aman hidup ko kn?
errrr......emosi seketika...
dah2 jgn pikir hal org,hal sndri brlambak lagi x terfikir....


malam ni meeting jatropha lg..ikutkan hati dh mlas sgt aku nk join bnda ni.....
arrrghhh!dont like it so much!!!
"Jangn diikutkan sgt hati.....nti suma xnak kawan ngn awak.kesian kat awak....."
I'll try my best.....insyaAllah..


~CIK PIPI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...