Sunday, October 17, 2010

Alhamdulillah....thnx Allah!

Semalam incik yang tersayang aku datang.....nun dari PJ nuh
semata2 nak jumpa aku...-->err..setelah sebulan aku xjumpa dia
n semata2 nk btulkan balik keadaan yang agk tegang seminggu dua ni......
datang dgn mminjam kereta kawannya sgt la mmbimbangkan aku
ye la...kot2 jadi apa ngah2 jalan..
2,3 hari before that, aku smpat jugak la gaduh2 ngn dia
aku xsuka dy bwak keta...mmbimbangkan aku
balik mlm2 sorang2, ngn xtau jalan nye
dy cakap xpe, dy laki
saya mmg tahu jntina awak...tgok muka pun da tau=p
tapi saya tetap bmbang kat kamu
kalo naik bus kn senang
hati saya xrisau...
nti dah pnat2 jalan, blik tuh leh tdo je...
xpyah nk pikir apa dah....
kalo drive, bdn pnat...
tapi apakan daya
AWAK SANGAT DEGIL..

....

Alhamdulillah, selamat jugak sampai dgn jayanya ke UIA Kuantan.
cepat plak tuh smpai....
aku xdan bersiap pun lagi...
kami pun apalagi....berjalan2 kat ECM...
xg tmpat lain pun...gi satu tmpt je dah...
terjumpa jugak la ngn kwn2 aku n pasangn nye...
gelak2 aku tgok gelagat dyorang
bila terserempak ngn kwn2, trus jauh2, buat2 xknl...
keh2...tadi kemain rapat eh korang...tau pun malu...
kalo malu xpayah la daring smpai gtu..
tuutttt!

bila balik, disebabkan hal2 yang xdapat nk di elakkan...
aku temankn dy balik smpai KL!
huhu..mmg berani...!bila aku gtau kawan2 yang aku nak tmankan dy balik,
mesti ada yg trfikir bukan2...
xpe, aku xmarah pun..
niat aku btul, insyaAllah..
n aku yakin, Allah ada nak jaga aku
aku tau, mmg x elok bila stay up stu malam ngn laki.
bila berdua ada yang ketiga..
tapi aku bkn stay up nk suka2, aku tmankan dy balik..mmg aku nekad dah
dgn kereta mcm tuh, dgn xtau jalan, dgn hujan yang amat sgt lebat smpai xnmpak jalan.....
hati aku x benarkan nk lpaskan dy balik sorang2
if somethng happen, aku xkn maafkan diri aku.....
dhlah dy dtg krana aku.....humm
dia pn xbagi aku ikut dy balik....bmbg aku pnat.....
jauh plak tuh..
tapi aku pun dh amik skit perangai dy...DEGIL..hihi!

Alhamdulillah, berbekalkan doa dr aku dan dia
aku berjaya smpai sana dgn selamat...
n balik uia pun ngn selamat...
Thank you Allah, selamatkan perjlanan kami n selamatkn aku dari apa2 (pahamkn?...)
Dear incik yg tersayang, thanks kerana benarkan saya untuk tman awak balik,
mnjaga saya elok2 satu malam...
mmg pnat, tapi hati saya puas....=)
nice trip with u...walaupun bila dah smpai karak, saya rasa dah macam zombi....
hihihi....mmg da xlh nk bukak mata
agak2 saya  cakap merapu x??...

p/s:kpada yng terserempak ngn aku n dy smalam kt taj point tgok bola, err...buat2 xnmpk j la ye...ngeh2....aku xbuat salah kn?kn?kn?...(untuk pngtahuan, ramai je pompuan kt Taj smalam)...wink!
~CIK PIPI~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...