Wednesday, October 6, 2010

AGAIN and AGAIN..

aku takut..uhuk

Aku kena lagi........
kena lagi ap?...errr...kacau dgn bnda yang bukan org
2nd time after kat umah zura---> aku ade citer kat posting before ni.sekian.
1st time kena macam tu mmbuatkan aku terkesima n tatau nak buat apa..
harap2 xtrauma nk tido lepas ni...
mungkin smalam aku tdo dalam keadaan marah2
maklumlah, aku kan mmpunyai seorang rumate yang TERSANGAT bertimbang rasa dan mghormati privacy orang lain.......TERIMA KASIH WAHAI RUMATE KU SAYANG...huh
apa2 pun peringatan dari yang tersayang akan ku amalkan... 
and aku nak share dgn korang, kwan2 aku...

Adab tidur Nabi Muhammmad SAW:
amalkan mmbaca 
*4 Qul ( Surah An-Nas, Al-Falaq, Al-Ikhlas, Al- Kafirun)
*Ayat kursi.

lepas baca, sapu k seluruh badan..


mungkin ramai yang dah tahu sblum ni.aku pun da tahu...
tapi xramai yg praktikkan...termasuk AKU..
marilah kita praktikkan sama2..
sekian..


~CIK PIPI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...