Friday, August 27, 2010

~~WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY~~



Selamat bersahur untuk suma...
plik?xdela....
memandangkan aku wat post ni kul4.42 pg..jadi better untuk diri ini mngucpkan selamat bersahur untuk suma
Bangun kawan2, yuk kita rebut butir2 barakah n rahmat yang ada tym waktu sahur ni....
Rahmat yang Allah kurniakan di bulan Ramadhan je

Cik pipi masuk contest lg....
tapi kali ni contest yang mmg btul2 mmbuat aku xleh tido.
Penganjurnya ialah Wardahwardrobe yang menjual blouse2 yang cantik2!
tu yang mmbuat aku xsenang duduk....
aku dah la mmg minat blouse. x caye ty kwn2 sebilik, sekelas...
dah la tu, lawa amat2!!
xkira, nk join jugak contest ni!
Ya Allah, Engkau murahkanlah rezeki ku Ya Tuhan
Aku nak sangat blouse yang cantik2 ni.....
nak jugak,nak jugak......!
xcaye? tgok sini

Syaratnye:
isikan slogan---> "Saya nak menang blouse dari wardrobe kerana blousenye tersangatlah cantik,menawan, elegant dan tampak  bergaya di samping dapat mempamerkan ciri-ciri wanita Muslimah. 
~Bergaya , Terpelihara~

cik penganjur dan ibunya....nk jugak mnang.uhuk.tomeyll nye blouse2 itu!!
kepada sahabatku zura, liz, and ja
jom join gak!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...