Friday, August 27, 2010

~~GRAND OPENING GIVEAWAY by Butik Comey Sokmo~~

Banner by Butik Comey Sokmo


Haluu...hehehe.ni first tym aku masuk contest. Mane2 yang salah tlong tunjuk ajar yea..-->toin!
Btw, contest ni dianjurkan oleh Butik Comey Sokmo iaitu butik yang mnjual pakaian2 wanita seperti shawl, tudung awning, kain sembahyang labuh @ kain telekung, t-shirt angel and cardingan dengan harga yang menarik.
Dengan slogan ~~Stylish, Casual, Cool~~, mereka mndatangkan pattern,corak dan warna yang menarik yang pastinya seiring dengan peredaran fesyen semasa...=)
to ALL GURLS out there, take a look here and selamat bershopping!


Kepada cik pipi, sila jawab soalan2 dibawah

a)Apa yg membuatkan anda rasa bergaya? (e.g:shawl cantik,mekap cun dll)
Apa yang mmbuatkan aku rasa bergaya adalah keyakinan diri sendiri pada ketika itu. and keyakinan terletak pada byk bnda. salah satunya ialah pakaian aku. 
shawl? tudung mcm mn pun, andai kena dgn pakaian and mjlis yg kita nk g tu, itu dah cukup...if kita pkai somethg yg grand but if it does not suit with ur attire and event, it means nothing kn? simple but nice is enough already.
Mekup? hihi....cantik tapi bukan tebal.itu yg pntg. tebal2 mcm opera cina lak kn?
hihi....
bergaya ni xde level. Tahap untuk mggelarkan seseorang itu bergaya is depend on individu tersebut. somethng yang mmbuatkn kita rasa selesa akan mnjadikan kita bergaya, xkira la ap2 pun yg kita pkai.....=)

    
b)Pilihan hijab (e.g:shawl,tudung awning,style cmne etc..)
Suka mncuba pelbgai jnis fesyen.Namun, lebih selesa memakai tudung bawal. Walaupun kedengaran agak ketinggalan zaman mmndangkan dah bnyk fesyen tudung di pasaran sekarang, tapi bila diperhatikan btul2, tdung bawal ni xlapuk dek zaman kn?kalo kita tgok org sebelah pkai tdung bawal, xde plak kita rasa mcm dy tuh ktinggalan zaman, ye x?
tudung bawal pun mcm2 fesyen ada.siap ada bawal 1,2,3 lg...( xtau la kot2 ada smpai 10). yang latest is sulam .lawa.sulam pun mcm2 ad. maklumla, aku ni kn org Terengganu. Jadi pemerhati tudung yg tegar di  pasar besar kedai payang tuh.hihihihi.......
tapi yang berbatu kat tepi2 tudung pun xkurang chomeylnye. but depend on that batu la. yang korean nye batu lawa, shining blink2 tau!
sape2 yang pkai tdung ni pun manis dipandang je..hehehe
 ---> sape sokong aku, angkat tgn<---- (erkk...tiada apa2 diskriminasi di sini. hanyalah rekaan semata2.teettt!)


c)Apa yg membuatkan anda tertarik nak beli barang dari sesebuah blog? (e.g:blog tu cantik,tuan punya blog sempoi dll)

Apa2 pun, msti tgok blog design dulu. sbb tu bnda first yang mata akan pndang and stop untuk bc.Blog yAng menarik, colourful is a package. give a good "first expression"...ada byk gmbar2. sbb mmg dah lumrah manusia ni lbih trtarik kpada gmbr2 n warna2....( aku ini manusia biasa..hiii)
lgipun senang nak wat pilihan kn? 
pastuh, ada senarai harga yang jelas n terang sekali ngn postage. nk2 kalo hrga yang berpatutan....mmg kena sgt la.
and peranan tuan nye blog pun sgt pnting. show the best attitude towards the business is very important. apa yg pnting mesra, cool and informative....
baru best nk mmbeli belah di alam siber nih.....(^_^) toink!

byk kah? xde la...apa2 pun good luck kpada cik pipi n contestant yang lain.
Rezeki Tuhan ada di mana2....kn?

tata~~~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...