Wednesday, March 23, 2011

seRkap Jarang

Kepada sahabat2 aku yg bc blog aku,thnx.aku hargai.sgt2.

tpi ni adalah page personal, tmpat untuk aku luahkan isi hati aku.
tempat aku bercerita itu ini, mngamuk itu ini...

apa2 pun masalah dlm blog ni, aku sgt xsuka bila ad campur tgn pihak yang xsepatut nya
campur tgn kat sini jgn disalah tafsir plak.
campur tgn yang aku mksudkan ialah mnjaja2 entry2 aku yg aku post kt blog n mnuduh entry aku tu untuk si polan n polan
n secara tidak lansung mnjadi org tgah dlm mnyelesaikan maslah aku

knp aku xsuka?
SEBAB
korang sbnarnya xtahu pun apa masalah aku
korang xtahu pun ngn sape aku marah, ngn sape aku sakit hati...
XTAHU.

jadi shabat2,tman2.apa2 je masalah yang aku state kan di blog, selagi aku x mintak tolong korang untuk settlekan untuk aku 
jd pliss,tolong
tolong biarkan aku selesaikan sendiri.....TOLONG

aku xsuka bila ada yang nk jd superman, tolong aku..
sbb 
kalo btul xpe
 tapi bila dah xbetul 
ko sbnarnya dah sakitkan hati banyak pihak...

kalo ada yang nk komen, alhamdulillah..aku terima.serious aku terima.
terutama tym aku mngamuk.
at least aku blh perbaiki diri aku.
tapi bila dh mlibatkan pergaduhan antara aku dan kwn2 aku,
mintak maaf
aku rasa itu xperlu.

n sekarang, dek kerana serkap jarang korang, aku dah start kurang suka orang n mybe "superman" aku tu jugak  
aku mmg da tau sape "superman" aku tu, tapi aku nk tggu biar dy reveal sndri bnda ni.
aku nk tggu dy mntak maaf...
kalo orang lain blh ckap
"ala, sdgkan nabi pun blh maafkan umatnya"
tapi, mintak maaf. aku bukan nabi, sempurna segala2 nya.
aku sgt terasa dgn perlakuan org yang jd "superman" aku ni, yang "tolong" selesaikan masalah aku ni.sgt terasa.
aku dhlh tgh runsing byk bnda, tmbah2 lagi bnda yang mmg xd kna mngena ngn aku ni...

nasihat aku kpada kwn2, n teman2..
apabila korang bc blog seseorang, terutama page personal.
(page yang kbnyakannya bercerita perihal dri dy.mcm aku)
rasanya ckuplah sekadar untuk baca shaja dan tegur sepatah dua
(mn2 yang patut ditegur)
tapi 
aku rasa korang xperlu la mngmbil tindakan untuk mng "serkap jarang" blogger tersebut dgn mnuduh blogger tu ckap pasal si A,or si B,C,D,E,F...
sehingga mnyebabkn masalah kpada blogger itu..
sbb anda xtahu pun dia sbnrnya mention kat sape.n apa sbnrnya masalah dy..

n sekarang, mcm aku...aku mgkin xsebaik orang lain untuk let it go,
 tpi aku mntak sgt, yg berkenaan mntak maaf.
mybe dipandangan korang hal ni small matter, tapi  x di mata aku...
aku rasa seolah2 aku difitnah dgn bnda2 yang aku xbuat
n sekarang, krana hal ni, 
aku rasa mcm maruah aku dah dicalar2...

sekian.terima kasih.

 ~CIK PIPI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...