Sunday, March 20, 2011

MenguTip Pengalaman daN KENangaN~

Salam satu Malaysia (kehkeh...mngikut seruan Pak Jib=p)


Hurm ..mmg dah tersangat lama cik pipi xluangkan masa untuk conteng2 kat sini..
almost a month. dah bersawang blog ni..
saya sibuk.terlampau sibuk. khidupan sehari harian dipenuhi dgn program itu ini,assignments, presentation,lab reports...
huff.at last,finish everything.
Dan sekarang, dh terlebih free smpaikan xtahu apa yg nk dibuat
golek2,pusing2, dan golek2 lg..hee


Dalam masa sebulan, so many things happened...


Program FoB Edu trip ke Johor meninggalkan seribu kenangn buat aku dan teman2...
Susah payah, penat jerih kami pihak committee nk arrange bnda2 ni suma mmg akan aku lekat dlm kpla aku smpai bila2.greatest thnx to Zura, Alia, Ely n Asmak. tnpa korang, mmg xkn gerak program ni. xlupa jugak kpda yg mmbantu..Baie, Saleha,Liz, Abu,Tueb, n classmates yg lain...eh2 lupa.time kasih yg x terhingga untuk pkcik PM kita,Nasa.
nnti merajuk, alamatnye xdapat note la aku...ngehehe~


Pngalaman.itu yg pnting. n yang aku xkn miss, aku dapat knal sape teman2 aku yg sbnarnya. Kalo dlu, aku knal paras rupa n perwatakan dlm klas je...tpi some of them, aku dpt knal hati budi dyorng.yang mana2 supportive tu, aku ucapkan time ksih sgt2...n mn2 yg mngutuk tu, pooon aku ucapkan time kasih. Alhamdulillah, dlm program yang "tak berguna" ni, aku dapat byk ilmu baru...


Bagi sesetengah sahabat2ku, bukan seribu,tapi "berjuta2 lemon" kenangn yg dyorang dapat....kehkeh.
harap2, andai kami wat trip lg pas ni (tu pon kalo ada lg laa), jgn serik ye untuk join... =p
~inilah barisan kita...yg ikhlas brjuang.siap sedia berkorban.untuk ibu pertiwi~
anak2,jom balik-kata bapaknye=p


tidak dilupa, kitorang dapat ibu n bapak baru dlm Food Biotech family...
ngeh2~


Keluarga bahagia....ibu n bapak tersenyum bahagia bersama anak2 terchenta=p
 (kalo la dapat tag,da lama aku tag)
Sister Nyte Mahallah T5.
"pika, tlong pika...dh x jumpa org lain da ni"
"Aduyai, korang ni rabun ke? AKU,ni muka ni, nk kna jd MODEL untuk fashion show lvel 3??"
argghhh......!!!..gila kn?kn?kn?


itulah keje gila yg tiada kedua or tiga kalinya.ako tobat.1st n last!...
kelam kabut aku mlm tu. Muka ku yg mulus tulus (ececeh),yg xpernah ltak apa2 mekap,ternoda mlm tu. merah situ sini, itam, biru..mcm2 ada...
dah la sepnjng ptg tu, aku ngn Baie n Zura duk mminjam tdung pink kwn2 untuk di'match'ingkan ngn bju yg merelip aku tu...
smpai stu thap, ktorg bukak you tube, blajar cara pkai selendang Hanatajima.
hahaha....berbelit2 smpai tercekik...kehkeh


ohoo.di mlm kjadian,mulut aku x brenti2 bunyi...lost control.automatik duk bercakappp je.nervous nye pasal. aku pling takut ngn soalan dy je..
tapi alhamdulillah, after suma dah selesai, xdela big deal sgt pun...wat penat jntung je dbar2..(tapi kalo kn lg skali, kompem aku klm kabut cara yg sma).hee


Thnx to Tiya, yg mmberi kprcayaan kat aku. aku tau, kalo ada org lain, ko xkn mntak aku punye...ko terdesak sgt la tu.=p
tu Baie, Zura n Lynn.thnx for ur help n brg2 pinjaman.haha,kantoi....
tp yg pling pnting, support yg korang beri.thnx yunk!


(tiada gmbar sbb saya malu...uhuk)


to be continued......


 ~CIK PIPI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...