Tuesday, April 12, 2011

oh exam!

Final exam kali ni, suma muka ketat2...
before exam ketat, pas exam kelat...owhho...susahnye..
rasa xlepas suma bila mengarang.mcm ada je yang nak tambah even da pnuh 1 page..
itu bermakna aku xpuas ngn jawapan aku.
ni la akibat main2 untuk sem ni...habisla pointer sem ni....
musnah nak dapat tajaan JPA sambung master.
jawabnye kna apply skali lg, n fight dgn applicants baru untuk dapatkan tajaan...xnakkkk!!!


Lpas exam, bila xdapat jawab, aku akan salahkan ITU INI
"hape la, susah gile soalan...bla bla bla"
tapi jauh di sudut hati,aku x blame kan sape2....saje je wat kepoh...
everything is on me..
kalo dapat jawab, alhamdulillah...usaha aku berbaloi.xkisah la usaha aku tu sikit atau banyak.
kalo xdapat jawab, pun alhamdulillah. sbb akhirnya aku dah lepas exam tu...
bila xdapat jwab tu, ada la tu salah kat mana2.....slah yang aku tau, dan salah yang aku xtau.
cuma bila xdapat jawab tu, rasa berat je kat dada, mcm ada bnda yang xlepas..
hooo...xsukanye...!
dan aku mulalah buat kepoh, cakap itu ini.
opss...sekarang da xblh cakap lbih2.ada paparazzi kat luar sana yang bc blog aku..
zipp...!--->hahahaaa...


huff...
sekarang da settle bab2 usaha.
yang tiggal hnyalah tawakkal...
makanya,sila lah berdoa bnyak2 ye cik pipi..
stop mumbling...okeyh??


yeeaa...dah hbis exam ni buat balik da sakit pinggang, sakit tlinga...
ada satu lg paper ni oiit....
sabau la kalo nk sakit pon.hemh...


===> apa aku mngarut neh???!!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...