Monday, September 20, 2010

=..Mood lepaS RaYA kUUu..=

Fuhh....penat.baru pas balik tenis.
Dah 2 minggu urat2 ku bersimpul ngn nasi minyak, nasik himpit, kuih raya, air sirap....
dah tiba masa nya nk dilonggar2 kan smula...
memandangkan kepelbagaian kerja menanti, exam mnunggu,
exercise adalah jalan terbaik untuk mnyiapkan diri aku menempuh suma bnda tu.....
Arini ni ilek2 je, xteruk sgt...tapi xtau lo kot2 pg esok n esok2 nya, cik pipi terbongkok2 sakit urat
hihi...(err..biasa nya mcm tu la)

2 minggu cuti beraya, mmg aku btul2 "beraya" la
naik cuti, macam naik sem baru...
otak kosong...hihi
agak tersentap mngadap Natural Product nye lecture pagi td.
Nucleophilic, electrophile....ohh, apakah itu..??
esok mlm plak exam....siang class full..
mantapp.....!terbaik....!hihi...

Apa2pun...pesanan abahku sebelum dy pulang semalam dr mngantor aku smpai campus ni, akan aku ingat n tunaikan...
" belajar molek pi"...insyaAllah abah...

beraya sakan....hii

bla bdan penat mcm ni, kbiasaan nya aku akan rhat2, main2...x push sgt study
tapi xtau la mlm ni camane...
harap2 rumate aku yang sorang ni x buat concert la mlm ni...
mau mngamuk lagi sekali aku..
angin aku ni bukan btul sgt pon...--->uppsss!

Raya ari tu xcukup tdo sgt...
mmandangkan aku yang sulong, suma bnda KAK PI yang kene buat 
xpelah...at least blaja, dari xtau lansung..(ayat my mom)
bangun seawal 5 pg n tdo kul 1,2 pagi mmg sgt mmenatkan
smpaikan aku rasa aku nye biological clock pun dh krg btul...
kna set up balik...
kalo x huyung hayang la cik pipi g cls....

xde apa2 dah rasanya....
upss, before terlupa
kpada readers, kita puasa nam ramai2 yukk....
kutip pahala selagi termampu....

...ummm, tgok kawan2 bertunang kat FB..kenapa hati aku cakap > bestNYEE!!!!!NK jugak...< gatal tul!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...