Thursday, September 2, 2010

::BaLiK KAmpUNg!::

Home sweet home!
Dah berkulat dah blog aku ni....
Banyak sgt kerje, xdapat nk curi2 masa untuk update blog ni...
dgn midterm nye lagi....
alhamdulillah...selesai pun suma tugas.
yang paling last post aku sedang mngamuk...
uhukk..aku mntak maap.
Itulah aku kalo tgh marah...
nmpak kecik je suma orang...
kpada sesiapa yg baca n xsuka post aku tu, aku mntak maap yea...
xnk buat da len kali

hari ni 3hb September 2010, aku balik umah.
yeay2!!!
my bapak yang datang amik
mekacih abah.
Angkut satu family datang shopping raya Kuantan.
Al Maklum la, Terengganu kekurangn tmpat mmbeli belah...
jadi alang2 dah dtg amik aku, shopping untuk raya sekali...
2 in 1 gitu...
aku dah packing 3 bag balik kmpung, 3 hndy bag yang kecik, 2 beg skool...lappy ngn baju skit2...n 2 kotak berisi buku...
agak2 la kan, muat x boot kete satria ayah aku tu??
xkira, aku nk sumbat jugak...
Rindu nak jumpa mat Yin ngn kakak....!
1 handy bag tu aku pack khas buat dyorang...
suma makanan..
nanti x la bosan sgt dyorang dlm keta....


Bila dah kat kampung tu, secara automatik nya lah aku bercuti mmblogging...
2 mggu cuti, maka 2 minngu la tiada khbar dr aku...
kalo ada masa, aku try jenguk jap...
Jadi, di kesempatan ni... aku nk ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
maaf zahir batin...
pnjang umur kita jumpa lagi...
mkn kuih raya tu, ingt2 la kat aku....


tata korang~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...