Monday, December 20, 2010

My NEw sEMESter.

"3rd year 2nd sem IIUM'S biotechnologY student..."


My new title for this sem. title yang membawa seribu satu makna dalam hidup aku.
Permulaan semester yang aku xkan pernah lupa
Tanggal 14 dec 2010 , my lovely grandma dah pergi tinggalkan aku n family.
kehilangan pertama dalam hidup aku......
agak terkilan sebab xsempat jumpa dia untuk kali terakhir, xsempat nk cium tgn dia...mntak maaf pd dia....
.......pi bukan cucu yang baik......
terngiang2 kata-kata terakhir nenek sebelum aku datang UIA untuk sem baru ~ "Bila Pi nak balik lagi?"~
umm.... pi dah balik, tapi balik untuk mjlis pengebumian tok....
Tak putus2 doaku agar dia ditempatkan dikalangan mereka yang dikasihiNya......mudah2an


"Qullu nafsin zaiqotul maut"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...